Ця карта ще не має оцінок

Google витрачає $ 1 млрд щороку, щоб зробити карту актуальною та зручною в користуванні. Тож не дивно, що компанія хоче отримати віддачу від інвестицій …

У блозі Google оголосила, що вона почне експериментувати з новими типами реклами. Вони будуть пропонувати брендам більше варіантів налаштувань, наприклад, для відображення логотипів замість стандартних маркерів для фізичного місця розташування бізнесу на Google Maps.

Walgreens Promoted Pins
Walgreens Business Page

Ці “promoted pins”, як Google їх називає будуть з’являтися як при  перегляді карти, так і в режимі маршруту, тому він покаже вам логотипи магазинів і кафе уздовж маршруту.

Сторінки бізнесу також матимуть абсолютно новий зовнішній вигляд – для заохочення споживачів, щоб вони могли вивчити ваш магазин, перш ніж вони до вас завітають. При натисканні на пін ви будете бачити спеціальні пропозиції або купони, а також зможете переглянути асортимент магазину.

Google також починає втручатися в результатах пошуку в Maps. Найбільші рекламодавці будуть вище в результатах пошуку. Ці розкручені бренди будуть ідентифіковані як реклама і позначені невеликим фіолетовим полем поруч з логотипом.

Тож не дивно, що компанія, яка отримує 95% своїх доходів від реклами і має майже півтора мільярда користувачів Карт, хоче використовувати цей потенціал.

Сподіваюся, що це не буде зміна в гіршу сторону, як це часто буває у Google.

За матеріалами Блог AdWords

Будь ласка поставте свої оцінки карті

З дитинства люблю карти. Можу годинами розглядати старовинні карти. Наприкінці 2012 випадково натрапив на сервіс Картограф Google. З того часу карти стали частиною мого життя. Пізніше я долучився ще до кількох сервісів редагування онлайн-карт. Тепер почав писати про карти та збирати їх на порталі.

Вам також може сподобатися

Коментарі відсутні

Ви можете залишити перший коментар.

Залишити коментар

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.